NOC - Ważne komunikaty


Awaria głównego routera    (2015-02-20)
        W dniu 20.02.2015r. o godz. 16:30 wystąpiła usterka głównego routera sieci.
Zgodnie z informacją dostawcy sprzętu, czas oczekiwania na nowy - do 12 godzin. Przepraszamy za niedogodności.
Z ostatnich informacji wynika, że nowy sprzęt będzie dopiero w poniedziałek (o nieznanej na chwilę obecną godzinie).

Aktualizacja 2015-02-20,19:30:
Udało się przeprogramować nasz sprzęt i obsługiwać ruch łączem i sprzętem zapasowym.
W chwili obecnej mamy 100% działające połączenie dla Abonentów w adresacji 80.54.68.0/24, 80.54.69.0/24 i 217.97.186.0/24 (PLUS/DOM).

Aktualizacja 2015-02-20,20:30:
Mamy także częściowo działające połączenia dla Abonentów w adresacjach 83.2.83.0/24, 80.51.99.0/24 i 212.244.95.0/24 (MINI/EKO)
(zachowuje się jak jeszcze bardziej, niż dotychczas, ograniczone MINI/EKO).

Nie działa (i nie będzie działał do czasu usunięcia awarii) serwer pocztowy i serwery pomocnicze (czyli np. nie odbierają i nie wysyłają poczty).

Aktualizacja (2015-02-26): Niestety dopiero w dniu dzisiejszym finalnie zostało zakończone przywracanie jakości usług do stanu normalnego.
Na chwilę obecną wszystkie usługi pracują poprawnie.












LG - MRTG

Ruch calkowity


Średni Ping (ms) / Loss (*10)





Copyright ©2003-2021 SmTvSat Internet Service Provider.   All rights reserved.   Źródło: https://www.smtvsat.pl/index.php?dz=5&nr=2   Dostęp: 2021-10-25,13:02:02

oszarp@smtvsat.pl orwata@semtel.pl ujscia@ttukst.pl pawana@zmaza.com cyrana@trzcianka.eu odlali@trzcianka.org pescie@trzcianka.eu.org ujdzie@trzcianka.one.pl cefala@bloodman.one.pl wizach@amiscena.org athlon@kraku.pl ksoana@npp.com.pl